ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים לעסקים באינטרנט

מגוון סוגי קידום, ניהול ופרסום.

בניית אתר

אנו נבנה עבורך אתר מעוצב המיישר קו עם הפעילות העסקית וכזה אשר יהיה רב פונקציות מעניינות וחווית גלישה מפנקת.

קידום אתרים

קידום אתרים אורגני לעסקים, יסייע לעסק שלך להגדיל את ההכנסות ע"י התברגות בראש תוצאות החיפוש של התחום שלך.

ניהול קמפיינים במדיה

המדיה החברתית תפסה את חיינו כבר שנים רבות, וחברתנו תבנה ותבצע עבורכם ניהול קמפיינים במדיה החברתית ובראש פייסבוק.

רימרקטינג

הלקוחות אוהבים את האתר שלכם? מעוניינים שיבצעו רכישה חוזרת? בדיוק לשם כך קיים ניהול קמפיינים רימרקטינג שלנו.

מערכות לעסק

אנו נתאים עבורך מערכות לעסק לצורך ניהול, שליטה ובקרה ושיפור ביצועי העבודה. כמו כן תוכלו להגדיל את ההכנסות.

ייעוץ עסקי

קבעו פגישה עם יועצי העסקים שלנו, להתרשמות ולבדיקת אפשרות לצמצום העלויות והגדלת הרווחים של החברה.

השאירו פרטים >>

חשיבות ניהול קמפיינים ממוקד

כאשר עסק מעוניין להגדיל את ההכנסות, לרוב הוא יפנה אל חברת קידום ע”מ להתחיל קמפיין שיווק ופרסום לעסק. לפני תחילת העבודה, החברה תנסה להבין מהי מטרת הקמפיין, מי קהל היעד, מה הצפי להכנסות ובאיזו פלטפורמה כדאי לפרסם כדי לקבל ניהול קמפיינים ממוקד. לכל אחד מהתבונות הללו ישנה חשיבות גדולה, כי רק לאחר הבנת מטרת הקמפיין, ניתן למקד את קהל היעד ובכך להגיע אל לקוחות אשר יבצעו רכישה או התשמשו בשירותי העסק שלכם. גם עניין הנראות מקבל חשיבות בעת ניהול קמפיינים לעסקים, כמו למשל במקרים בהם יש לאתר תדמית הנראה רע או מיושן, בוודאי שאינו ימשוך לקוחות לעומת המתחרים המשקיעים רבות על נראות העסק במדיה הדיגיטלית. במקרים כאלו החברה תציע גם הקמת אתר תדמית או אפילו דף נחיתה מעוצב המתמצת את הפעילות העסקית וכזה אשר יניע את לקוחות חדשים להשאיר פרטים או ליצור קשר עם העסק שלכם. 

איך קובעים את עלות הקמפיין?

עלות מחיר הקמפיין משתנה בין עסק כזה לאחר ובין קמפיין לקמפיין. למשל עסק המשווק ציוד לגני ילדים בוודאי שלא ישקיע על קמפיין בפייסבוק, מכיוון ששם העלות תיהיה גבוהה ביחס להגעה לגננות, וגם כאשר יגיע הסיכוי להשיג גנים חדשים יהיו נמוכים. א”כ במקרה כזה ניהול קמפיינים דרך גוגל הוא הפתרון, שם הגננות מחפשות “ציוד לגני ילדים” או “רעיונות לגנים לסוף שנה” ועם ההקלקה על האתר שלכם כנראה שהם יפנו לבית העסק שלכם. 

ישנם מקרים אשר תקציב השיווק והקמת ניהול קמפיינים, תיהיה יקרה בעיקר בתחומים אשר בהם תחרות גבוהה ומלחמה של ממש על כל לקוח. בסיטואציה כזו עומדות לרשות הלקוח שתי אפשרויות: הראשונה היא התמקדות בנקודות החולשה של המתחרים, והכוונה למקומות בהם אין להם נוכחות חזקה ולכן יהיה ניתן לבנות קמפיין בעלות נמוכה. האפשרות השנייה היא להשיב מלחמה, מה שלרוב יעלה את מחיר הקמפיין. 

המטרות החשובות עליהם אנו נותנים דגש

לקוחות מרוצים

מיקוד הקהל

המטרה הראשונה היא להגיע אל קהל רלוונטי, אשר מחפש או מתעניין בשירותים והמוצרים של העסק שלכם.

מצפן, מיקוד, מטרה

צמצום עלויות

לאחר הבנת הקהל, אנו ניתן דגש על צמצום העלויות ע"י כך שנהפוך את העסק לרלוונטי או ע"י ניהול קמפיינים מדוקדק לעסקים.

הגדלת הכנסות, ניתוח נתונים עסק

הגדלת הכנסות

המטרה החשובה והסופית היא כמובן הגדלת הכנסות העסק, וזאת תימדד לאחר תקופה אשר תיקבע מראש עם תחילת הקמפיין.

למה אנחנו?

מדוע כדאי לבחור דווקא בנו? בקרו בעמוד אודוץ חברת QUICK-CMS וגלו..

הפרויקטים שלנו

בקרו בתיק העבודות של חברתנו, הכולל פרויקטים בניהול, ייעוץ, קידום ומערכות ניהול תוכן לעסקים.

יצירת קשר

צרו קשר עם נציג החברה לצורך קבלת הצעת מחיר, ייעוץ ותמיכה ונשמח לעמוד לשירותכם.