קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל

מעטפת קידום רחבה לאתר שלך!

אופטימיזציה

אנו נתאים את האתר שלך למנועי החיפוש ובראשם גוגל, ע"י קידום אתרים מדוקדק העונה לדרישות השונות של מנועי החיפוש.

תכנים

אנו נקדם את האתר שלך על עשרות מילות מפתח ויותר, באמצעות העלאת תכנים על בסיס שוטף ותחזוקה מלאה לאתר שלך.

קישורים

כחלק מעבודת קידום אתרים בגוגל, אנו נבצע בניית קישורים איכותיים, אשר יחזקו את האתר ויקדמו אותו בתוצאות החיפוש.

דוחות

כלקוחות החברה תקבלו מאיתנו דוחות שוטפים על הפעילות באתר, החל מדוחות מיקומים וביצועים ועד לדוחות אנליטיקס וקישורים.

נוכחות

קידום אתרים של חברתנו כולל גם בניית נוכחות יציבה באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט, הבאה לידי ביטוי בהקמת דפים עסקיים והקמת תשתית רחבה לאתר.

אבטחה

צוותי אבטחת מידע של חברתנו ידאגו לאבטח היטב את האתר מפני פריצות ומתקפות שליליות של גורמים זרים.

השאירו פרטים >>

קידום אתרים כפי שלא הכרתם

מטרתו העיקרית של קידום אתרים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש, היא לגרום לאתר שלכם להופיע בראש תוצאות החיפוש. קיימים שני סוגי קידום אתרים: הראשון נקרא קידום ממומן – תשלום לפי הקלקה בהתאם למה שתגדירו עם הקמת הקמפיין. השני הינו קידום אורגני – הצבת האתר בתוצאות האורגניות של גוגל ללא תשלום עבור הקלקה וללא הגבלת כניסות לאתר. 

לכל אחד מסוגי הקידום הללו יש יתרונות כמו חסרונות, כך למשל החסרונות של קידום אורגני שהתוצאות הינן בטווח הארוך ודורש השקעה אינטסיבית על האתר מהתאמת האתר אל הדרישות של גוגל כגון שיפור מהירות האתר, התאמתו למכשירים ניידים ועוד, ועד לחיזוק כוחו של האתר ע”י בניית קישורים ויצירת תכנים ייחודיים אשר יתפרסו על עשרות/מאות מילות מפתח לצורך השגת לקוחות חדשים לעסק שלכם. אם זאת היתרונות של קידום אתרים אורגני הם רבות, והן מתמקדות בעיקר עם התחלת השגת התוצאות הרצויות, כך שתתחילו להשיג לקוחות חדשים לעסק ללא השקעה כספית או תשלום עבור הקלקה.

מחקר מקיף יניב תוצאות מדהימות!

עם תחילת עבודת הקידום של חברת קידום אתרים, יעשה מחקר מקיף כאשר המחקר מתייחס לשני פרמטרים מרכזיים כמדד הן למחיר אותו תגבה ללקוח והן לכמות העבודה וזמן התוצאות עד לקבלתן. הפרמטר הראשון מתייחס למחקר המתחרים, למשל בתחומים בהם המתחרים השקיעו על תוכן וחיזוק כוח הדומיין, אז כדי לעבור אותם האתר שלכם יזדקק לכוח גדול יותר או לכל הפחות זהה לזו של המתחרים. 

הפרמטר השני לקביעת אורך העבודה ועלות הקידום, הינו מחקר מילות מפתח. חברות אשר עושות בדיקה מקיפה ויסודית, יכולות לגרום לתוצאות מדהימות והכפלת ההכנסות של העסק כבר בתקופה קצרה. מחקר זה נעשה באמצעות מספר כלים המיועדים בדיוק עבור מטרה זו, וכמו כן נעשית מעין הצלבה בין הנתונים הקיימים, בין דרישות הלקוח ובין מילות המפתח אשר בהם קיים סיכוי גבוה יותר להצליח ולהתברג גבוה בתוצאות החיפוש. 

כלים נוספים לצורך קידום אתרים יעיל

קידום אתרים והתאמת האתר למנועי החיפוש

סריקת האתר

חברת קידום אתרים אשר מעוניינת בקידום אתרים יעיל, תעשה שימוש במיטב הכלים לצורך סריקת האתר, ניטור תקלות ושגיאות והתאמתו לדרישות של גוגל.

תשתית דיגיטלית לעסקים

תשתית רחבה

כחלק מעבודת הקידום, יש לבצע הקמת תשתית רחבה וחזקה אשר תגרום לאתר להישאר גבוה בתוצאות החיפוש ולא למעוד או להתנדנד מכל עדכון של גוגל.

גלישה באתר, עבודה במחשב

חווית גלישה

אחד הפרמטרים החשובים לקידום אתר, הינו חווית גלישה באתר גבוהה. כדי שזה יקרה חברת הקידום תייצר חווית גלישה באתר הכוללת עיצוב, פונקציות ועוד.

למה אנחנו?

מדוע כדאי לבחור דווקא בנו? בקרו בעמוד אודוץ חברת QUICK-CMS וגלו..

הפרויקטים שלנו

בקרו בתיק העבודות של חברתנו, הכולל פרויקטים בניהול, ייעוץ, קידום ומערכות ניהול תוכן לעסקים.

יצירת קשר

צרו קשר עם נציג החברה לצורך קבלת הצעת מחיר, ייעוץ ותמיכה ונשמח לעמוד לשירותכם.