לימוד אנגלית לילדים

לימודי אנגלית

האנגלית הינה שפה שיש לה חשיבות בחיינו הבוגרים היום הרבה יותר ממה שהיה נדרש בעבר. העולם של היום הפך להיות בהיעדר גבולות בשל רשת האינטרנט וקיימות בלי סוף אפשרויות ברכישת מידע, קניות ויצירת קשרים עם מדינות ואנשים מכל רחבי העולם. כדי לתקשר טוב עם כולם ולהתמצא במרחבי הרשת הגלובלית יש חשיבות רבה להבנת השפה, הן בדיבור והן בקריאה. בלי להכיר את השפה לא נצליח לתקשר ולהתפתח ולצאת מגבולות המדינה שלנו ולכן חשוב להטמיע בילדנו כבר מגיל צעיר את השפה על ידי שיעורים ולימודי אנגלית לילדים.

לימוד אנגלית לילדים של בית הספר לאנגלית של רן קרני ינגיש להם את השפה בצורה חווייתית ונעימה שתגרום להם לרצות לשוחח ולתקשר באנגלית. מחקרים מראים כי לימוד אנגלית בגיל צעיר הינו הרבה יותר יעיל מאשר לימודי שפה בגיל מבוגר. המוח של הילד הרבה יותר אלסטי ובשל לקליטת שפה והגייתה בצורה נכונה. יחד עם זאת, גם פיתוח סקרנות הינו משמעותי – השפה תועבר בצורה מרתקת שתגרום לילד לרצות להכיר ולדבר אותה. בנוסף, נמצא כי לימודי אנגלית לילדים משפרים את היכולות הקוגניטיביות, מעלים את הביטחון העצמי ומפתחים אינטליגנציה.

לימודי אנגלית – השקעה לטווח ארוך

לימודי אנגלית לילדים בנויים מתכנית לימודית בהתאם לגיל של הילד ובהתאם ליכולותיו. הלימודים הינם פרונטליים ומשלבים בתוכם צפייה בתכניות באנגלית, משחקי קופסא, הפעלות משותפות ועוד. האנגלית מועברת לילד על ידי מנעד שיטות לימוד ביניהן שירים, בישול, פעילויות שונות במרחב בחיצוני ובמגוון דרכים בהם הילדים יגלו עניין וירצו לקחת חלק. כאמור, לא מדובר בלימודי אנגלית דידקטיים כפי שמועברים במסגרת ביה"ס, כי אם בלימוד שעושה שימוש באמצעי לימוד מגוונים שמעוררים בהם עניין ורצון לשיתוף פעולה.

כדי להצליח להגיע לכל ילד, בית הספר של רן קרני מחזיק בצוות מורים מנוסה, שכולם דוברי השפה וכך הם מצליחים להעביר את השפה בצורה הרהוטה ביותר שאותה מחקים הילדים. כיתת הלימוד הינה קטנה ומצומצמת זאת על מנת להצליח להעניק לכל ילד את היחס האישי ולסייע לכל מי שמגלה קושי.

לימודים עם מטרה חשובה

הורים רבים היום מבינים את הנחיצות בלימודי אנגלית בקרב ילידיהם והמשמעות של הקניית שפה זרה וכל היתרונות שטמונים בכך ותרים אחר המקום שיספק להם את זה. למעט ההתמודדות עם השפה במסגרת ביה"ס והשגה של ציונים טובים, לימודי אנגלית יעניקו עוד מנעד מיומנויות. אוצר מילים, בטחון ושליטה בשפה יספקו לילד בשלב מאוחר יותר את הביטחון להשתתף בשיח בכל מסגרת או התקהלות של אנשים דוברי השפה כמו בלימודים גבוהים, במסגרת העבודה, בחיפוש ואיתור מידע ברשת, בצפייה בסרטים באנגלית וקריאה של תכנים באנגלית וכולי. האנגלית תפתח כל כך הרבה דלתות רבות ותאפשר לילד להיחשף להרבה יותר חומר וידע מה שיעשיר את האינטליגנציה ויעיר את מידת הסקרנות החשובה כל כך בגיל הזה.

במידה וגם אתם רואים לנכון לשפר את האנגלית של ילדכם ולהעניק לו כלי חשוב לחיים – אתם מוזמנים לפנות לבית הספר לאנגלית של רן קרני – אנו נדע לסייע לילדכם לרכוש שפה ולחוות חוויה לימודית מהנה שתהווה עבורו אבן דרך משמעותית בחייו.

המאמר נכתב ע"י רן קרני – מנהל בית ספר לאנגלית לילדים.

חברתנו QUICKCMS מעניקה כלים ושירותים מתקדמים לעסקים, החל משלב השיווק והמיתוג וכלה בצד הניהולי וניתוח הנתונים של העסק שלכם.

השאירו פרטים

המאמרים החמים באתר