פרסום אתר עסקי

חנות אינטרנטית

בכדי לקדם ולשווק אתר עסקי שיוביל לרווחים חשוב שתהיה לכם תכנית! בעולם שבו על כל גולש ישנם אינספור מתחרים, בעלי עסקים מכל התחומים כבר מבינים כי רק הקמה של אתר עסקי איכותי, יכול להביא את העסק שלהם למיקסום יכולות המכירה שלו. בנייה של אתר היא רק ההתחלה של תהליך מורכב, הדורש יצירת אסטרטגיה מסודרת ומתוכננת לפרטי פרטים, של האופן שבו האתר ישווק ויפורסם לקהל הגולשים. בכדי לעשות זאת בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר, יש להתחיל מפילוח נכון של קהל הלקוחות הפוטנציאלי ומציאת דרך הנכונה ביותר בכדי לפנות אל אותם אנשים, שסביר מאוד להניח שיהפכו ללקוחות משלמים.

למה פעולות הקידום הן קריטיות להצלחתו של אתר עסקי?

גם אם האתר העסקי מעוצב בצורה יוצאת דופן, משלב תוכן איכותי ומאמרים בעלי ערך ועניין לגולשים ומעניק חווית גלישה נהדרת, אי אפשר לוותר על קידום מקצועי שלו ברשת. יתרה מכך חשוב לציין, כי אתרים שיש בהם חנות אינטרנטית פשוט חייבים לקבל חשיפה כמה שיותר גדולה, בכדי שכל אותם הגולשים שפוגשים באתר, אכן ייכנסו אליו ואל החנות הווירטואלית שהוא מכיל. השלב הבא הופך להיות כבר מאתגר יותר והוא – איך גורמים לכל אותם האנשים, באמת לבצע רכישה מתוך האתר. אבל עוד הרבה לפני כן, תכנית השיווק והפרסום מאפשרת את ה"דחיפה" הראשונית של האתר כלפי מעלה, במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. בכך היא למעשה מעניקה את המקפצה לאתר, כאשר התוכן וחווית המשתמש הם הדברים אשר אמורים לגרום לגולשים לפעול.

אילו דרכים יש לצורך קידום האתר בגוגל?

הקידום האורגני הוא הדרך האפקטיבית ביותר, לייצר אתר שייחשב לאוטוריטה בתחום שלו. אתרים שמצליחים להתקדם במעלה תוצאות החיפוש, הם אלו שיותר אנשים נכנסו אליהם, אלו שמכילים תוכן משמעותי, כאלו שמעניינים את הגולשים באמת. למרות זאת, קמפיינים ממומנים עשויים להיות יעילים מאוד, במיוחד עבור אתרים חדשים שזקוקים לחשיפה מהירה ומאסיבית. לעיתים כדאי אפילו לשלב בין שתי השיטות יחד ובכך להרוויח הן את הרחבת קהל הגולשים שנחשפים לאתר והן את הבנייה שלו, שלב אחר שלב, כשחקן דומיננטי בין המתחרים שלו באותו הענף העסקי.

עד כמה חשוב השימוש ברשתות החברתיות?

גם יצירת קהילה סביב האתר העסקי, יכולה להביא גולשים רבים ולהניעם לפעולה. התבססות ברשת חברתית כמו פייסבוק, למשל, יכולה בהחלט להוסיף לקהל הלקוחות של העסק את אותם אנשים שלא נוהגים לבצע חיפושים בגוגל, אלא מבקשים לקבל מידע באמצעות הרשתות החברתיות מהן הם מושפעים. ניהול קמפיינים הקמת דף עסקי ויצירת פעילות בפייסבוק, עשויה לחזק את הקשר התודעתי שקיים בין הגולש לבין בית העסק. קשר שכזה ותחושת שייכות, מעניקים מוטיבציה לגולשים להמשך התקשרות עם אותו בית העסק במקום עם "שחקנים" אחרים – גם אם הם מציעים את אותה סחורה או שירות בדיוק, מה שכמובן מתבטא במכירות הולכות וגדלות, "על חשבון" עסקים אחרים מאותו התחום.

דף הבית – ניהול תוכן.

חברתנו QUICKCMS מעניקה כלים ושירותים מתקדמים לעסקים, החל משלב השיווק והמיתוג וכלה בצד הניהולי וניתוח הנתונים של העסק שלכם.

השאירו פרטים

המאמרים החמים באתר