עלייה של אתר עסקי חדש לאוויר, היא הזדמנות פז לבעלי העסק לקדם אותו באופן משמעותי בהיבט המכירות ו"להרוויח" קהל חדש לגמרי, אשר לא נחשף אליו עד לאותו רגע. פעולות של שיווק באינטרנט בדרכים שונות, יכולות להביא להגדלה משמעותית של כמות הגולשים אשר בוחרים להיכנס דווקא לאתר הזה במקום למתחרים השונים שלו מאותו התחום. בשביל לבצע את הפרסום האינטרנטי בצורה הטובה ביותר, חשוב להכיר את הדרכים השונות של השיווק ברשת ולהתאים אותן לאתר עצמו, לעסק, ל"אני מאמין" שלו ולצרכים העסקיים שלו.
מהו שיווק באינטרנט?
הצורך לפרסם ולשווק עסקים איננו עניין חדש מן הסתם, כאשר הוא התפתח עם השנים והתאים את עצמו לצרכי השוק וליכולות הטכנולוגיות הקיימות בכל תקופה. כיום אם עסקים מעוניינים לבלוט בשטח, הם חייבים "כרטיס ביקור" בפלטפורמה אינטרנטית ולכן קידום דיגיטלי לפי תכנית מסודרת ומובנית מראש, הינו מצרך חשוב במיוחד. ישנן מספר דרכים יעילות לקדם אתרים, כאשר מומלץ שלכל אתר יהיה ה"תמהיל" שלו, זה שיעשה עבורו את העבודה הטובה ביותר.
איזו דרך של קידום עדיפה לעסק חדש?
תנועת הגולשים בתוך אתר שנמצא "בחיתוליו" תהיה, באופן טבעי, נמוכה מאוד. הדרך הטובה ביותר להגביר את התנועה ועמה גם את יחסי ההמרה, היא לחשוף את האתר למקסימום של גולשים. היתרון הגדול של קידום ממומן בגוגל, על אף הצורך לשלם בעדו באופן קבוע ועל כל "הקלקה" של גולש לאתר, הוא בכך שהמודעה הממומנת תופיע בעמוד הראשון בגוגל בכל מקרה ומכאן שגולשים רבים ייחשפו אליה. זוהי פעולה אפקטיבית מאוד לצבירת קהל גולשים, אך חשוב שהיא תתבצע במקביל לעבודת קידום אורגני מחושבת, שתתחיל לאחר מחקר מעמיק. שילוב של שתי דרכי הקידום הללו – ממומנת בשלב ההתחלתי וקידום אורגני למן ההתחלה ולכל אורך הדרך – הוא הטוב ביותר עבור אתרים חדשים. בנוסף, גם עבודת קידום באמצעות רשתות החברתיות יכולה להועיל עד מאוד, מפני שהיא עשויה להביא קהל גולשים שמגיע ישירות מפייסבוק או אינסטגרם ופחות מבצע חיפושים של מילות מפתח במנועי חיפוש. מקדם אתרים מקצועי, יוכל להתוות את הדרך המתאימה ביותר עבור העסק, לשיווק ופרסום שיובילו אותו לתוצאה הטובה ביותר.
אחרי שהבאתם את הגולשים לאתר – גרמו להם להישאר
החשיבות באיכות התוכן ידועה כבר לכל בעל עסק, המתניע פרויקט של בניית אתר אינטרנט שמטרתו לקדם מכירות. אסור להמעיט בחשיבותו של התוכן – הוא זה שישאיר את הגולש אצלכם באתר וימנע ממנו לנטוש לטובת המתחרים שלכם. תמונות רלוונטיות, טקסטים מקצועיים והתחדשות מתמדת של מה שהאתר מכיל, על כל היבטיו, תשמור על הגחלת רעננה ותמשוך גולשים אל האתר העסקי שלכם על בסיס קבוע – כמו גם תניע אותם לפעולה ולבחירה בכם מבין נותני שירות דומים בתחום.