Googly My Business

עסק, שעון, פעילות עסקית

גוגל יצרה פלטפורמה מיוחדת עבור בעלי העסקים שקראת Googly My Business, או בתרגום לעברית – גוגל לעסק שלי. בעבר הייתה זו פלטפורמת פרסום בגוגל לעסקים מקומיים, אך היום בעל עסק שיש לו חשבון גוגל יכול להירשם אליה. Googly My Business הוא כלי חינמי המציג את העסק שלכם על המפה ויקדם אותו. כל שנותר לכם לעשות הוא לקצור את הרווחים. 

איך נרשמים ל- Googly My Business?

על מנת להתחיל לפרסם באמצעות הכלי היעיל הזה, יש צורך לבצע כמה פעולות פשוטות:

  • בידקו אם לא נרשמתם בעבר – בדרך זו תוכלו להימנע מיצירת כפילויות במסגרת פרסום בגוגל. 
  • היכנסו לאתר של Googly My Business והתחילו למלא את הפרטים הנחוצים: שם העסק וכתובתו, סימון המיקום הגיאוגרפי הרלוונטי על המפה (זאת במידה שיש לכם כמה סניפים), מספר הטלפון של העסק, סוג העסק שאתם מנהלים וכתובת האתר. אחרי שאתם ממלאים את הפרטים, חשוב לאמת אותם על מנת לוודא שהגולשים יגיעו למקום הנכון. מעבר לכך, שימו לב שלא ניתן להוסיף לעסק תיאור, ולכן כדאי להיות ספציפיים בתחום העיסוק. לדוגמה, אם אתם עוסקים בהפעלות לילדים, ציינו במה מדובר: ליצן לימי הולדת, רקדן למסיבות מצווה וכדומה. 
  • מחכים לקוד האימות – ברגע שאתם מסיימים את תהליך ההרשמה, אתם מקבלים לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם הודעה על כך שאתם עתידים לקבל מכתב מגוגל ובתוכו קוד אימות. זמן ההמתנה למכתב זה אורך בין שבועיים לשלושה בדרך כלל. ברגע שאתם מקבלים את קוד האימות, תוכלו להזין אותו בעמוד הפרופיל, והעסק שלכם יתחיל להופיע בתוצאות החיפוש. 
Googly My Business

ממשיכים לתחזק את הפרופיל שלכם

נרשמתם ל-Googly My Business וזה נהדר, אבל כעת עליכם לתחזק את הפרופיל שלכם כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לחשיפה טובה ואיכותית. דבר ראשון, הוסיפו כל מידע אפשרי על העסק שלכם. כל פיסת מידע תוכל לסייע לגולשים להגיע אליכם במהירות. במידה וחלו שינויים בשעות הפתיחה והסגירה של העסק בעקבות חג או טיסה לחו”ל, עליכם לעדכן אותם. אל תניחו מראש שהגולש ידע זאת לבד. מעבר לכך, הציגו את עצמכם לראווה. יש לכם אפשרות להוסיף תמונות טובות שישדרגו את העסק. כמו כן, תוכלו לבקש מהלקוחות הוותיקים שלכם לכתוב ביקורות חיוביות על העסק שלכם, כדי לרכוש את אמונם של הגולשים החדשים. 

שומרים על קשר עם הלקוחות באמצעות Googly My Business

גוגל דואגת לשדרג את Googly My Business בכל עת ולכן משחררת מדי פעם פיצ’רים חדשים. כך למשל, ב-2017 הודיע גוגל על תוסף המאפשר לכם לכתוב פוסטים לגולשים. בדרך זו, ניתן לעדכן את הגולשים אחת לשבוע או אחת ליום במתרחש בעסק שלכם. וזה עוד לא הכול. הלשונית Questions & answers מאפשרת לגולשים לתקשר עם בית העסק. הם משאירים שאלות, ואתם עונים עליהם ומעדכנים אותם במבצעים ופעילויות. פרסום בגוגל מעולם לא היה נוח יותר. 

קראו עוד מאמרים מעניינים באתר

חברתנו QUICKCMS מעניקה כלים ושירותים מתקדמים לעסקים, החל משלב השיווק והמיתוג וכלה בצד הניהולי וניתוח הנתונים של העסק שלכם.

השאירו פרטים

המאמרים החמים באתר